Va apărea Flexeril pe un ecran de rutină pentru urină tox?

2019

Această întrebare a fost, de asemenea, întrebată și răspunzătoare aici: Va apărea Flexeril (ciclopentaza) pe un test de droguri?

Raspunde la intrebare

Răspunsuri (11)

IN Inactiv 16 Iul 2010

Flexaril este pur și simplu un relaxant muscular la fel cum mulți oameni cred că soma este un narcotic deoarece are potențialul de dependență. NU nu se va afișa ca pe un ecran UA (ecran toxic). Sper că acest lucru a fost util să aibă o zi bună!

voturi: +2 JO joeblue 6 ianuarie 2012

Gresiti domnule, asa cum am spus doctorului, flexerilul este un membru al familiei antidepresive triciclice si multe test de laborator si de laborator pentru acest lucru pe un reg. Îmi pare rău că ți-am rupt balonul

J4 J4go 18 aprilie 2014

JohnBlue este mort, nu aparține familiei tricilice sau a oricărei alte familii antidepresive.

J4 J4go 18 aprilie 2014

Rău, JoeBlue

J4 J4go 18 aprilie 2014

Joe Blue nu are nicio idee despre ce vorbeste despre Flexeril este un membru al familiei relaxante musculare a SNC, nu antidepresive tricilice

soldat gizmogrrl 9 august 2014

Scuzele mele, dar el nu este "mort greșit". Poate că, în viitor, ar trebui să vă umiliți suficient de ușor pentru a cerceta lucrurile, înainte de a vă opune imediat comentariilor legitime ale altora.

MI Mike Curtis 13 decembrie 2014

Corect. Flexeril nu este testat pe un panou de 10 sau pe orice ecran de droguri al panoului.

MI Mike Curtis 13 decembrie 2014

JoeBlue și Gizmogirl, poate că ar trebui să mergi la școală și să te educi. Smeriți-vă, sunteți morți răi.

SA Samsgun357 31 decembrie 2014

Este absolut moare arată într-un DT și arată ca un TAC cum a spus joeblue. Am luat un DT astăzi și i sa spus că am eșuat pentru THC, dar ea a privit-o greșit, a fost un antidepresiv triciclic din scriptul meu flexeril.

SF straighthoney 27 ianuarie 2017

A apărut marți pe ecranul de droguri, iar ultima pe care am luat-o a fost sâmbătă.
Nu riscați dacă nu aveți un script curent.

YU Yummybear1 31 ianuarie 2017

Din păcate, afirmația dvs. că nu se va afișa este incorectă. Ca terapeut AODA care personalizează UA, pot să vă asigur cu mare încredere că poate fi testat. Pe un kit instant, 10 panou, este posibil să nu apară. Cu toate acestea, unele laboratoare pot face teste pentru aproape orice medicament acolo.

SH shawnvest1 13 Sep 2017

Sunteti bine si gresit, Flexeril este CLOSE RELATIV pentru antidepresivele triciclice, va arata, dar poate arata ca Elavil, Nortriptyline, Paxil si altele. Acesta va arăta ca Cyclobenzaprine pe o spec. De masă, pe care unele laboratoare fac în mod regulat așa cum unii nu.

KA KatBrianna 9 ianuarie 2018

Mulțumesc. Eu am o rețetă pentru asta, dar atunci când o faci un UA pentru un loc de muncă mi sa spus că a fi pe Flexaril ar putea face mai greu pentru a obține un loc de muncă. Prietenii mi-au spus să nu spun nimic. Acesta este motivul întrebării mele.

WI WickedWeSToN83 17 octombrie 2018

Ei bine, pentru a rezolva dezbaterea, tocmai am luat un test de 10 panouri de droguri și i-am prescris Flexeril și nu a apărut. Și metilfenidatul (Ritalin) nu a funcționat la fel de bine. Foarte interesant. Cred că amândoi aveți dreptate într-un fel ...

Vezi toate comentariile 13 toxmd 16 Iul 2010

MD toxicologist la salvare.
Răspuns: NU
Flexeril nu va apărea pe un ecran de toxicologie al urinei.
Dacă acest răspuns este de ajutor, vă rugăm să indicați acest lucru.
Dumnezeu să ajute

voturi: +7 JO joeblue 6 ianuarie 2012

Scuzați-mă Dr. nu trebuie să fiu de acord, Flexeril va apărea ca un antidepresiv triciclic. Așa cum mulți test de droguri acum un test de zile pentru. Tu ar trebui să știi acest lucru ca fiind un MD toxicoligist, Flexeril ramifică în afara familiei antidepresive triciclice. Nu vreau să fiu lipsit de respect și nimic.

EM emmarosewrites 24 Aug 2012

Docul nu este pentru tine, ci pentru persoana care insistă că vor apărea pe un test de droguri.
Sunt confuz, de ce ar îngriji un angajator antidepresivele triciclice? Dacă un ecran a apărut pentru orice antidepresiv, sunt sigur că nu ar interzice cuiva să obțină un loc de muncă. Cred că cineva lipsește punctul aici.

În plus, majoritatea angajatorilor nu fac acest tip de test. Dacă aceștia testează în mod special pentru antidepresive, atunci ar putea să apară, dar testele tipice de droguri înainte de angajare pentru următoarele: Cocaina, Marijuana, Opiacee, Metamfetamine, Benzodiazepine cu posibilitatea de testare pentru feniclidin, Oxy sau Meth.

J4 J4go 18 aprilie 2014

Încă o dată, John Blue este Dead Flexeril greșit este un membru al familiei relaxante musculare cns, care nu este familia tricilică antidepresivă. Nu dați sfaturi medicale false pe internet dacă nu știți despre ce vorbiți.

SA samantha092312 16 august 2014

Sunt pe o probă de supraveghere intensivă și sunt pe o linie de urgență de zi cu zi. Trebuie să știu dacă flexeril va apărea în ua mea când trebuie să o iau. Ei au pe mine robaxin, dar este mai scump decât flexeril și va lucra la fel probabil mai bine și este mai ieftin.

FO Criminalistică P 4 noiembrie 2014

Scuzați-mă domnul Joe albastru, dar îmi pare rău să sparg micul bule pe care credeți că l-ați avut dar eu sunt un medic legist și doar în cazul în care nu știți ce este o persoană care efectuează autopsii și în zece ani de efectuare a autopsiilor Trebuie să efectuez proiecții toxice, iar relaxanții mei obișnuiți și mai puțin frecvenți nu dezvăluie într-o mașină de screening toxică. Și dacă nu mă credeți, te-aș sfătui să mergi la colegiu timp de 15 ani ca mine.

YU Yummybear1 31 ianuarie 2017

Nu sunt un angajator, dar eu proces de UA pentru rezidenți și nu verificați pentru orice medicamente prescrise pentru a fi siguri că rezidenții își iau medicamentele. Doar gândul meu.

CR Crafty07 27 august 2017

Știu că este o întrebare veche pe care nu o pot spune cine are dreptate. Soțul meu bea băuturile energizante pe o bază zilnică, în mod special monstru și venin și el a testat pozitiv pentru TAC fel de a face te intrebi ce este în aceste băuturi. Și nu lua nimic altceva. Poate că Flex nu va apărea, dar trebuie să vă gândiți la ceea ce consumați zilnic, ceea ce poate arunca fals pozitive.

KO Koljohnson07 29 iunie 2018

Sunt un toxicolog care a lucrat pentru a valida multe dintre aceste teste. Vedeți răspunsul meu. Acesta va apărea, nu este un TCA, dar va da un ecran fals pozitiv pentru TCA-urile cu o confirmare negativă odată trimisă la laborator, TCA-urile sunt verificate în mod curent pentru medicamente pentru locul de muncă, deoarece cupa POC vine cu ea pe dosarul de droguri pe ceașcă.

Știu că este o întrebare veche, dar o văd de multe ori. Lucrez în testarea toxicologică, efectuând analize de date pentru teste de droguri atât la locul de muncă, cât și pentru gestionarea durerii. Am vrut doar să răspund, astfel încât ceilalți să găsească răspunsul.

Extinde...

Răspuns scurt: da, poate să apară, nu este pe un panou UA tipic pentru confirmare, dar reacționează cu un ecran pe cupă, nu este un TCA, dar dă un fals pozitiv pentru ecranul TCA pe ceștile POC. TCA-urile sunt verificate în mod curent pe acele pahare acum, dacă vi se întâmplă acest lucru, acestea vor fi trimise spre confirmare pentru panoul TCA și vor reveni negative, deoarece Cyclobenzaprine (Flexeril) nu este de fapt un TCA.

Răspuns lung pentru cei curioși:
Ciclobenzaprina (Flexeril) poate apărea pe teste de droguri. În timp ce TCA-urile anterior nu au fost testate în mod obișnuit pentru testarea la locul de muncă la locul de muncă, am văzut multe idei de cupă de testare care au acest ecran pe ele (tocmai a luat unul astăzi pentru un loc de muncă cu ea pe ea). Ciclobenzaprina nu este TCA. Acest lucru este valabil, cu toate acestea, cu punctul de pahare de testare de îngrijire și toate sursele de screening pentru care contează, aceasta va da un fals pozitiv. Eșantionul dvs. va trebui apoi trimis pentru confirmare. Pentru a vă proclama ca fiind compatibil cu Nok sau pentru a vă încălca termenii de angajare, aveți nevoie atât de un ecran pozitiv, cât și de confirmare pozitivă. Din moment ce Cyclobenzaprine nu este de fapt un TCA, odată ce eșantionul dvs. este testat pentru confirmare, acesta va reveni negativ pentru panoul TCA. Unele panouri pot testa pentru confirmarea ciclobenzaprinei, dar acest lucru nu se face în mod obișnuit și ar fi un test separat cerut în afara panoului de confirmare TCA. Am văzut rareori acest lucru și niciodată în situația de la locul de muncă. De obicei, numai pentru medicii care doresc să verifice dacă pacientul le ia pentru a confirma dacă nu funcționează sau nu o iau sau dacă văd punctul de îngrijire ca fiind pozitiv pentru ecran și continuă să obțină negative asupra confirmării pe care o pot solicita pentru a fi sigur că interferența se datorează acestui medicament.

Știu că acest lucru este adevărat, deoarece astăzi cupa mea de POC semnalat abia pozitiv pentru TCAs. Nu am fost niciodată la TCA, dar am un script pentru ciclobenzaprină și am luat-o acum 2-3 zile. Prima dată când nu am produs suficient pentru a trimite, așa că a trebuit să aștept, să beau apă și să iau alta. A doua oară pentru că au trecut aproximativ 3 zile de când am luat-o ultima oară și eșantionul a fost atât de diluat încât a revenit negativ și a fost un fel de pierdere a timpului meu pentru ceva ce am știut că a fost un fals pozitiv pentru a începe cu, dar hei ei trebuie să verifice. Am primit o copie a panourilor pe care le-au testat pe foaia mea de descărcare de gestiune și a fost în măsură să confirme că acesta a fost singurul medicament care nu a fost testat în paharul POC. Am fost, de asemenea, întrebat după primul eșantion dacă am luat medicamente pentru că au renunțat dacă să o numească pozitivă sau negativă, deoarece era atât de slabă. Le-am spus ca am facut-o si a trebuit sa o fac. Oricum, am vrut doar să-mi arunc experiența, precum și cunoștințele mele, deoarece unii spun "da, este un TCA" altul le corectează și spune "nu este nu" și apoi alții vor spune "nici măcar nu testează pentru asta" . Adevărul pe care îl vedeți se află undeva în mijloc și de ce există atât de multă confuzie. Sper că acest lucru îi ajută pe oricine în căutarea răspunsurilor! Este întotdeauna bine să știți ce se întâmplă cu fluidele corporale și cum sunt tratate, indiferent dacă sunteți sau nu "sunteți vinovat". Este eșantionul tău și ai dreptate să fii educat în acest proces.

Vezi toate 8 comentarii CH christineATU 19 Iul 2010

Ambele răspunsuri sunt corecte. Dar, de asemenea, amintiți-vă, există spații pe formularul Ameritox (unul din laboratoarele de testare mai multe) unde testerul poate scrie în orice medicament pe care persoana care plătește pentru testul pe care doriți să o încercați. Există, de asemenea, cutii pe care le pot verifica (suboxone este una dintre ele) dacă doresc să vă testați pentru ea. Totul depinde de câți bani solicitantul de test dorește să plătească și dacă aceștia consideră că este posibil să luați altceva decât medicamentele standard pe care le testează în mod normal. Linia de fund ... majoritatea oamenilor nu vor să plătească pentru testele mai profunde. Deci nu mi-aș face griji deloc.

voturi: +4 CH christineATU 19 Iul 2010

Știu că mrspage este obosit de a citi acest lucru, dar am crezut că puteți găsi acest interesant ...

"Informații statistice despre testarea consumului de droguri și testarea drogurilor"
Furnizat de HealthTech Inc.

Potrivit lui R. Brookler, "Standardele industriei în domeniul testelor de droguri la locul de muncă", Journal of Personnel (aprilie 1992). Laboratoarele admit că testele de urină nu sunt întotdeauna exacte. Producătorii tuturor echipamentelor de testare a medicamentelor recunosc că toate rezultatele pozitive ar trebui confirmate printr-un test mai sofisticat. Singurul test acceptabil de confirmare a medicamentului este spectrometrul de masă cromatografic gazos / masă. Fără confirmarea printr-o metodă alternativă de testare, testele de droguri urinare nu sunt suficient de fiabile pentru a se menține în instanță.

Extinde...

Numai 85 dintre cele aproximativ 1200 de laboratoare din Statele Unite care testeaza in prezent urina pentru droguri indeplinesc standardele federale de acuratete, personalul calificat al laboratorului si procedurile corespunzatoare de documentare si de evidenta a dosarelor. li se cere să-și pună siguranța locului de muncă în mâinile unui test de droguri care are un control insuficient al calității. "

Chiar și în laboratoarele care îndeplinesc standardele minime, există mult spațiu de eroare. Eșantionul de urină se va schimba de mai multe ori înainte de analiza efectivă a medicamentului, ceea ce crește riscul de amestec și erori. De asemenea, reactivii chimici utilizați în testarea medicamentului au o durată de valabilitate limitată, ceea ce poate provoca "fals pozitiv". (Un fals pozitiv este un eșantion care prezintă un metabolit pozitiv pentru medicamente atunci când nu există metaboliți în sistemul persoanei.)

Majoritatea statelor nu reglementează operațiile laboratoarelor de testare a urinei de droguri; de fapt, unele laboratoare au mai puține regulamente de control al calității decât restaurantele. Angajatorul dvs. tipic privat poate utiliza orice laborator pe care îl alege, ceea ce ar fi cel mai puțin costisitor. Rezultatele obținute de Centrul pentru Controlul Bolilor din Atlanta au declarat: "... laboratoarele au detectat cumva cocaină în 6%, iar amfetaminele în 37% din specimenele de urină care au fost" goale "(cele care nu conțin deloc droguri) .“

IN Inactiv 19 Iul 2010

Da, imi aduc aminte de chris unde erai cand aveam nevoie de tine, nu pot sa-mi amintesc toate astea de doamna de memorie.

MI miamivirgo918 28 Aug 2013

Tocmai am luat un test de droguri de probațiune și am luat 2 flexeril aseară și astăzi înainte de test. Nu sa arătat ;-)

MU mudplayerx 26 februarie 2014

Lucrez într-un laborator de spital ca MLS (om de știință de laborator medical). Trebuie să înțelegeți testarea înainte de a vă putea adresa sau răspunde la această întrebare.

În primul rând, există teste calitative (ecran) și teste cantitative care nu numai că dau un rezultat pozitiv sau negativ, ci o cantitate detectată. Testele cantitative sunt singurele care pot fi utilizate în cazurile judiciare, cum ar fi cazurile judiciare, probarea sau complianța clinică a durerii.

Testele calitative sunt utilizate în principal în spitalele de spitalizare și în ecrane de droguri înainte de angajare. Ele sunt foarte sensibile, dar nu foarte specifice, astfel încât pozitive false sunt comune. Ele vin în diferite truse care testează diferite medicamente. Puteți obține noroc și nu veți fi testat pentru medicamentul pe care îl abuzați.

Extinde...

La celălalt capăt al spectrului, testarea cantitativă practic testează toate medicamentele care pot fi abuzate, legale și ilegale. Primul este un ecran cantitativ realizat pe un instrument de spitalizare clinic prin intermediul testului imunologic. Aceste teste sunt destul de sensibile și foarte specifice. După ce testul este pozitiv, laboratorul va extrage medicamentul și metaboliții acestuia din urină prin mijloace chimice.

După ce medicamentul este extras, acesta va fi analizat prin alte mijloace, de regulă prin cromatografie în fază gazoasă. Această metodă este aproape de infailibilă și va găsi chiar și câteva urme ale medicamentului. Unele laboratoare au folosit chiar și oa treia metodă de testare în mijlocul acestui proces.

Povestea scurta, daca primesti droguri testate pentru un motiv legal cum ar fi o clinica de judecata sau de durere, multumesc mult pentru a scapa de medicamentele absuse si pentru a trece testul, decat daca astepti timpul corect pentru ca acesta sa treaca complet din sistem.

Aldulturarea urinei tale nu va funcționa fie pentru că ei testă, de asemenea, pH-ul urinei, greutatea specifică, creatinina și alte lucruri afectate de adulturație.

voturi: +1 MI Mike Curtis 13 decembrie 2014

Ceea ce face tot ce ai scris are legătură cu Flexeril. Trebuie să știți că toți oamenii trebuie să știe că relaxatorii musculare nu sunt testați pe ecranul de 10 panouri sau pe orice alt panou de droguri de panou. Nici nu ar fi dacă / când ar fi trimis la GC / MS.

CO cooperslady 21 septembrie 2014

Am fost prescrisă flexeril pentru un nerv ciupit în spate. Fac ecrane de droguri pe săptămână pentru medicul meu. Și antidepresivele au apărut în testul meu.După ce urina mea a fost dentată la un laborator, sa întors ca prescrisul meu flexeril. Deci, da, se arată într-un test. Dar non-narcotice sale. Acesta se încadrează în categoria antidepresivelor.

voturi: +1 MI Mike Curtis 13 decembrie 2014

Nu ... nu. Nu mai răspândiți dezinformarea.

MU mudplayerx 10 ianuarie 2018

Mike, Flexeril este un agent transversal comun cu TCA în testele de droguri. Cred că tu ești cel care ar trebui să înceteze să ofere dezinformare.

KO Koljohnson07 29 iunie 2018

Da, posterul original este corect. Acesta va apărea din cauza reacției încrucișate cu TCA în timpul screening-ului și va reveni negativ pentru confirmare, cu excepția cazului în care biroul cere în mod expres adăugarea ciclobenzaprinei în listă în cazul în care pacientul va fi pozitiv pentru TCA. TCA-urile sunt verificate în mod curent, deoarece multe cupe POC vin cu ecranul încorporat în ele. Multe teste de lucru vor confirma doar TCA și nu ciclobenzaprina, deși. TCAs sunt un antidepresiv, dar sunt, de asemenea, abuzate.

Vezi toate cele 3 comentarii JD jdaum 4 ianuarie 2015

Conform aplicației Medscape sub flexeril și a tabelului de farmacologie, aceasta prevede:

"Relativ structural cu antidepresivele ciclice și efectele farmacologice sunt similare, incluzând antagonismul reserpinei, potențarea norepinefrinei, efectele anticolinergice periferice și centrale puternice și sedarea, reducând activitatea motrică tonică somatică care influențează neuronii motori alfa și gama"

Acest lucru mă determină să cred că ați putea obține un fals pozitiv pentru antidepresivele triciclice, care sunt potențial letale dacă sunt supradotate ...

BA Barb0109 4 noiembrie 2016

Nu

LA Toisoldier2000 2 iunie 2017

Tocmai am luat-o. M-am testat cu 12 panouri și este pozitiv pentru barbiturice

PU Punk1234 12 iunie 2017

Acest lucru nu are sens, nu este chiar aproape de un barbituric. Laugh out Loud. (Xanax, Ativan, clonopină). Deci, cu siguranță ați făcut altceva cu asta ...

CU REFLECȚIA CURENTĂ 15 octombrie 2017

Xannax valium clonipin versus Ativan și astfel sunt benzodiazipeims nu barbiturice a trebuit să clar că unul sus

MA masso 2 iunie 2017

Doar pentru a educa nu judecător:

Flexeril (ciclobenzaprina) aparține medicamentelor de relaxare a mușchilor scheletici de clasă.

Ciclobenzaprina - poate provoca fapte pozitive pentru antidepresivele triciclice

Știu de fapt.

voturi: +1 MA masso 2 iunie 2017

Citat:

Mai multe alte substanțe cauzează, de asemenea, rezultate fals pozitive ale testelor toxice antidepresive triciclice, inclusiv anumite medicamente antipsihotice, antihistaminice și ciclobenzamina relaxantă a mușchilor. Testele specifice și medicamentele care produc rezultate fals pozitive sunt prezentate sub formă de tabel.

Sursa: Institutul National de Sanatate. - US Library of Medicine.

RO Rowdy Ron 9 ianuarie 2018

Lol, cred că nu e locul unde să-i răspunzi. Prea mulți spun da, prea mulți spun nu. Care dintre ele este?

Răspundeți la această întrebare Găsiți întrebări similare

Citeşte Mai Mult