Pot să-mi iau perioada când sunt controlată contra nașterii în timp ce iau pastilele active?

2019

Am fost la controlul nașterilor timp de aproximativ 4 luni, mi-am atins întotdeauna perioada pe zile de pastile inactive. În această lună am început să curg perioada în timp ce încă mai iau pastile active de culoare albastru închis. E normal?

Raspunde la intrebare

Răspunsuri (9)

Răspuns oficial 7 Mar 2018

Da, acest lucru se numește sângerare provocată sau sângerare.

Depistarea sau sângerarea prin inhalare pot apărea atunci când o pilulă de control al nașterii este inițial inițiată și este, de obicei, temporară, pe măsură ce organismul se ajustează la niveluri diferite de hormoni. Sunteți mai probabil să experimentați acest lucru dacă luați pilula mini sau o pilula cu ciclu extins de control al nașterii.

Există, de asemenea, o probabilitate mai mare de a avea sângerări în cazul în care pierdeți o pastilă, luați anumite medicamente care interferează cu pilula (antibiotice, sunătoare) sau aveți vărsături sau diaree care pot interfera cu absorbția pilulei. De asemenea, femeile care fumează sunt mai predispuse la sângerări decât la femei care nu fumează.

Sângerarea provocată de sânge nu este nimic de preocupat decât dacă sângerarea este deosebit de grea sau nu se oprește, caz în care trebuie să vă adresați medicului dumneavoastră.

În caz contrar, continuați să luați controlul contra nașterii conform instrucțiunilor.

Link-uri rapide la articole utile:

  • Ai pierdut administrarea contraceptivei contra nașterii? Iată ce să faceți în continuare ...
  • De ce primesc sângerări în profunzime cu pilula mea pentru controlul nașterii?
  • Tipuri de pilule contraceptive
DZ DzooBaby 20 Mar 2013

Asta este normal. Se întâmplă uneori. Nu ți-a fost dor de nimeni? Uneori, dacă pierdeți sau ați întârziat în ultima săptămână de pastile active, aceasta vă poate aduce perioada mai devreme și câteodată se întâmplă fără nici un motiv aparent. La numai 4 luni de utilizare, corpul dvs. se ajustează în continuare la hormoni. Uneori este posibil să aveți sângerări descoperite (sângerări în timpul pastilelor active) sau puteți săriți peste o perioadă sau pur și simplu ați văzut în timpul săptămânii inactive și acest lucru este și în regulă. Continuați să vă luați pastilele pe măsură ce vin în ambalaj - nu schimbați modul în care le luați - continuați să luați pastilele albastru închis până când acestea sunt plecate apoi luați cele inactive așa cum ați programat. În acest moment, le luați doar în timp ce vin în pachet indiferent de ceea ce face corpul tău. Deoarece ați sângerat devreme, este posibil să nu aveți sângerări în timpul săptămânii de inactivi, dar nu vă faceți griji, nu înseamnă nimic altceva decât ciclul dvs. este puțin în această lună.

Regatul Unit uknowho8822 20 Mar 2013

Mi-a fost dor de unul, dar am luat-o de îndată ce mi-am amintit ce însemna că am luat două într-o singură zi. Dar bine, mă bucur că este normal. Mulțumesc!

N / A naturallynini 29 august 2015

8/29/15 .. În 24/24/15 am început ceea ce am crezut atunci că a văzut. În ziua următoare, am văzut că hemoragia era tot mai roșie ca o perioadă obișnuită. Acum, în ziua 5, încă mai sângerăm în mod regulat. Acum totul a inceput intr-o marti .. *** Sunt in prezent in ziua de 28 de duminica incepe .. a treia mea saptamana de pastile albastre active **** .. Deci, intrebarea mea este cum si de ce a inceput perioada mea in timpul primele 2 zile din cea de-a treia săptămână de pastile active și nu am ratat nici o pastilă. Am luat doar o pilula de 45min - 1 oră întârziere într-o zi și o altă zi am luat o pastilă aproximativ 30 de minute mai devreme .. Deci, ar putea avea acest lucru, eventual, are legătură cu ce perioada mea a venit mai devreme?

NE Utilizator2 23 Sep 2015

@naturallynini orice cuvânt privind rezultatul? Acest lucru sa întâmplat cu mine. Fara sens. Nu mi-a lipsit nici o pastilă. Și im sângerare și crampe ca perioada normală, cu excepția că am o săptămână întreagă de stânga de pastile active.

N / A naturallynini 23 Sep 2015

@ User2, inutil să spun .. Am avut perioada mea de aproximativ 10 zile drept .. a treia săptămână și a patra săptămână (pastile albe inactive) ..
Până în prezent am făcut bine, luând încă pastile la timp de zi cu zi .. i doar sper că nu se întâmplă din nou .. destul de rău, cu o perioadă de 5 zile .. lol ..

AQ aquadez93 29 decembrie 2015

Acest lucru mi se întâmplă și am fost pe pilule de 2 ani acum. Nu mi-a fost dor de unul și i-am luat în același timp. Acest lucru se aplică în continuare pentru mine?

NI nikkipez 7 Mar 2016

Sunteți protejat încă în cursul săptămânii în care vă duceți pe cei inactivi dacă se întâmplă acest lucru?

A.M Amy3218 17 Mar 2016

Dzoobaby Chiar am nevoie de niște sfaturi

Vezi toate cele 7 comentarii KA kaismama 20 Mar 2013

Se poate întâmpla, ți-a fost dor de o pastilă? Se poate întâmpla chiar și fără să lipsească, dar atunci când îți este mai probabil să se întâmple. Nu înseamnă nimic important și niciodată nu vă schimbați programul de pilule din cauza sângerării sau a lipsei acesteia.

N / A naturallynini 23 Sep 2015

@kaismama, nu m-am oprit sau mi-am schimbat timpul când mi-am luat pastilele .. chiar dacă încă mai sângeram. Până acum am făcut bine ... mă rog, a fost un lucru unic. Laugh out Loud

N / A naturallynini 23 Sep 2015

@kaismama, nu m-am oprit sau mi-am schimbat timpul când mi-am luat pastilele .. chiar dacă încă mai sângeram. Până acum am făcut bine ... mă rog, a fost un lucru unic. Laugh out Loud

PO portiaP 3 iulie 2015

Am luat pastile pentru controlul nașterii timp de aproximativ 3 luni, în fiecare lună am avut perioada mea. N-am avut una în această lună, este normal?

LI liberty_cole 15 Feb 2016

acest lucru mai mult de o întrebare & am nevoie de cineva să comet cât mai curând posibil ..

este rau sa mai luati pastile active pe perioada dumneavoastra? pentru că niciodată nu am cramped atât de rău și atât de mult înainte .. numele meu este Liberty, și im doar 14 .. Mi-ar plăcea cu adevărat unele ajutor

AL alnynh 4 mai 2016

hi liberty, sunt nou pe acest site și sper că totul sa dovedit bine cu ciclul tău! este bine sa luati pastile active pe perioada dumneavoastra! unele pilule de control al nașterii vă spun de fapt să vă începeți noul ambalaj în ziua în care începeți perioada, alții spun un început de duminică, indiferent dacă sunteți sau nu încă sângerați. din pacate, crampe vine doar cu teritoriul, iar unele pastile (mai ales in timp ce corpul tau se adapteaza la hormoni) poate creste de fapt crampe. dacă este ceva care vă este foarte îngrijorat și în mijlocul, advil, sau tylenol nu va ajuta, cu siguranta verifica cu medicul dumneavoastră sau clinica. sperăm că a devenit mai bine!

JH jhonsan 17 mai 2016

Mi-a fost dor de unul, dar am luat-o de îndată ce mi-am amintit ce însemna că am luat două într-o singură zi. Dar bine, mă bucur că este normal. Mulțumesc!

NI nicolebradley1986 16 Mar 2018

Am fost la controlul nașterilor din 2015 am observat că perioada mea este în jurul valorii de ziua mea de naștere în prima săptămână februarie a săptămânii de ziua de nastere februarie, care a fost un castron super în acest an. Acum 14 martie ieri am inceput perioada de 2 saptamana de pastile albe. Acest lucru este normal, nu? I orz are crampe pe pastile mai. Însă zonele de epocă agravă zona de acolo, eu port în mare parte garniturile. Dar picioarele mele se umflă foarte rău. Nu am ratat o pastila pana acum in acest sau ultimul pachet. prietenul meu a avut o besctamie în 2011, așa că nu mă poate însărcinată.

LI Livelaughlove22 5 iulie 2018

Am o întrebare similară celei de mai sus. Mi-am luat perioada cu saptamana inainte de pastilele mele cu placebo si acum nu sunt sigur daca sa renunt la facturile mele cu placebo si sa incep un alt pachet sau sa astept cele sapte zile intre ele. De asemenea, sunt în continuare protejat împotriva sarcinii în această situație?

AR Arya18 7 iulie 2018

Salut. Am aceeași întrebare. Am fost la controlul nașterilor timp de 2 ani (OCP), obținând întotdeauna perioada mea în săptămâna cu placebo, dar am început sângerarea cu o zi înainte de a pune capăt pastilelor active. Acest lucru nu sa întâmplat niciodată înainte. Nu am ratat o pilula; luați-o uneori cu 30 de minute înainte sau după ora obișnuită. Mai am și niște crampe ușoare. Se simte ca o perioada, dar cu siguranta ingrijorata de sarcina sau de o alta cauza. Ajutor!

LA FEL DE Ashley1234 9 august 2018

Având aceeași problemă! Ai răspuns?

AR Arya18 10 august 2018

Salut! Da, a fost o perioadă normală. Am început următorul pachet de pastile, așa cum mi-ar face în mod normal, și tocmai am luat perioada mea în săptămâna cu placebo, așa cum am făcut-o înainte. Se pare că se poate întâmpla în unele cicluri!

LU luna512 7 ianuarie 2019

Același lucru sa întâmplat și acum sunt îngrijorat de crampe. A fost cramperea ta ușoară să dureze constant câteva zile înainte de următoarea perioadă? Cred că încă mai sunt o săptămână sau două și atât de nervos.

Vezi toate 3 comentarii Răspunde la această întrebare Găsiți întrebări similare

Căutați întrebări

Căutați în continuare răspunsuri? Încercați să căutați ceea ce căutați sau să întrebați propria dvs. întrebare.

Întrebări similare

Cât timp după ce mi-am luat ultima pilula activă de control al nașterii, îmi voi începe perioada?

Actualizat 17 iunie 2014 • 2 răspunsuri

Prima dată în pilulele pentru controlul nașterii. Începând de acum în a treia săptămână de pastile active și încă nu perioadă?

Actualizat 26 mai 2015 • 1 răspuns

Mi-am făcut pastilele pentru controlul nașterii, continuă să iau pastile de zahăr sau pastilele active?

Actualizat 1 Oct 2015 • 1 răspuns

Tocmai am început pastile pentru controlul nașterii, iar perioada mea este devreme cu 6 pastile active rămase?

Actualizat 24 Dec 2016 • 2 răspunsuri

Poate să luați pastile active în timpul perioadei dvs. au un efect asupra eficacității pilulelor?

Actualizat 7 Mar 2017 • 1 răspuns

Citeşte Mai Mult